divendres, 26 d’octubre del 2012

US CONTAM COSES SOBRE NOLTROS (III)


Som en Gerhard i tenc 7 anys.
Tenc els cabells  i els ulls de culo marro.
El meu aniversari es el die 30 de juny.
El meu esport preferit es el futbol.

Som en Joan  i tenc 7 anys . 
tenc els cabells iels ulls de color maron.
El meu aniversari es dia 8 de desembre .
El meu espot preferit es el futbol .

Som en Julen i tenc 6 anys. 
Tenc els cabells i als ulls marons.
El meu anivarsari as es dia 
Elmeu enimal preferit as el llop. 

Som na Nicole i  tenc 7 anys. 
Tenc es  cabells negres  i els ulls  marons.
El  meu  aniversari es el dia  26 de  febre.
El  meu  llibre prafarit  es bop esponja. 

Som n'Alain i tenc 7 anys.
Tenc els cabells i els ulls marons.
El meu  aniversari es eldia 2 de juriol.





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada